Využívejte prosím výše uvedená tlačítka, které celý proces pro vrácení zboží či reklamace zjednodušují. Vždy se snažíme jednat rychle a férově.
V případě některých reklamací je možné, že bude stačit jen zaslat fotografii nebo video záznam s popisem problému a není tak potřeba zboží zasílat fyzicky. Tímto se může ušetřit čas i náklady na zaslání zboží, proto opět využijte tlačítka výše, kde lze nahrát i fotografie.
Zboží prosím vracejte ideálně čisté, suché a neopotřebované. Pokud bude vrácené zboží užívané či nekompletní (tj. například bez obalu), můžeme vám dle zákona i obchodních podmínek ponížit vrácenou cenu o náklady na uvedení věci do původního stavu. Je to logické jistě byste si také nechtěli koupit zboží po někom, kdo jej používal před vámi.
Zboží zpět k nám nikdy neodesílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato při doručení.
Dorazil-li Váš balíček poškozený, což se stává opravdu výjimečně, sepište s dopravcem škodní protokol. Pokud nikoliv informujte nás prosím co nejdříve skrze formulář výše.
V případě, že se rozhodnete zaslat zboží přímo na níže uvedenou adresu, mějte na prosím na paměti, že tento způsob může vyjít dráže, než přes námi nabízené dopravce Packeta, které vám nabídneme v průběhu vrácení či reklamace skrz výše uvedená tlačítka .
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Adresa pro vrácení či reklamace:
GourmetKava s.r.o. |
(reklamace/vracení) |
Mánesova 49 |
12000 Praha |